ثبت رکورد روزانه توليد آهن اسفنجي در واحد احياء مستقيم فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري

کد خبر: 80437 تاریخ انتشار: 1403/01/08
نمایش: 209
اخبار
       با توليد 2905 تن آهن اسفنجي در واحد احياء مستقيم شرکت فولاد سفيددشت در هفتمين روز از نخستين ماه از سال جهش توليد با مشارکت مردم، رکورد روزانه توليد اين محصول به ميزان 37 تن ارتقا يافت.
   مدير بهره ­برداري فولاد سفيددشت ضمن ابراز خرسندي از دستيابي به اين موفقيت در آغاز بهار طبيعت و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با ثبت رقم توليد آهن اسفنجي در هفتم فروردين ماه، رکورد روزانه اين محصول به ميزان 37 تن نسبت به آخرين رکورد ثبت شده در دوم ارديبهشت ­ماه سال 1402 افزايش يافت.
  ايمان سليماني با اشاره به توليد نخستين تختال در واحد فولادسازي شرکت فولاد سفيددشت در اسفند ماه سال گذشته به عنوان نخستين واحد در بين واحدهاي فولاد استاني و همچنين عبور توليد تجمعي آهن اسفنجي از مرز 5 ميليون تن در سال 1402، ارتقاي رکورد روزانه توليد اين محصول را در نخستين روزهاي سال جديد موفقيتي ديگر براي شرکت دانست و افزود: دستيابي به اين افتخارات نشانه عزم همگاني مجموعه تلاشگر فولاد سفيددشت براي حرکت به سمت اهداف والاي خود است.
   سليماني در پايان  با تقدير از حمايتهاي همه جانبه سهامداران و مديران و همچنين همکاري و همدلي تمامي کارکنان و پيمانکاران شرکت فولاد سفيددشت، براي استفاده حداکثري توان توليد آهن اسفنجي در زمانهاي در دسترس و آغاز توليد پيوسته تختال در سال پيش رو ابراز اميدواري کرد.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
18
امروز
356
دیروز
673
هفته
10292
ماه
192045
کل
238373
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟